Jom Berblogging
Dashboard | +Follow

Assalamualaikum ,

ya allah , terima kasih masih bernyawa lagi hari ni dan sihat selalu .. ya allah tenang kan lah hati ku yang sedang celaru ... tenang wahai hati insyallah ada yang lebih menghargai Let by gone , be by gone 
di saat kita BERHENTI dan melepaskan rasa cinta yang hadir pada seseorang bukan BERERTI kita sudah lelah dan penat ... tapi kerana bertapa dalamnya CINTA itu pada dia , kita sekadar luahan hati kita sedari bahagia itu tidak mungkin seiring dengan pilihan kita 



Hanya kerana awak tahu saya akan memaaf kan awak dan mudah terima awak kembali , tak bermakna awak boleh terus sakitkan hati saya dengan sikap awak sebegini...



mungkin aku tak secantik ex-girls awak , tapi saya punya hati seperti ex awak , walaupun dia bersalah antara awak dan dia , tapi jangan samakan saya dengan dia ...
Cinta akan menyakitkan ketika kamu berpisah dengan seseorang, lebih menyakitkan apabila kamu dilupakan oleh kekasihmu, tapi cinta akan lebih menyakitkan lagi apabila seseorang yang kamu sayangi tidak tahu apa yang sesungguhnya kamu rasakan

tenang lah wahai hati sesungguh-Nya allah kan ada dia pasti bagi ganjaran yang lebih bersama orang yang tabah dan bersabar dengan dugaan yang dia lempar kat kita ....
4.2.2014 = jam 12.40 cinta berputik .... sekarang dh jauh dia tinggal kan ida

Welcome here
Hye..Assalamualaikum... Nurul hidayah bt. ahmad fauzi 20y/o stay at kedah darul aman anak sulung dari seorang adik hmm lagi ase xde da kot hee :)

Le'Menu
ENTRY BOSS STUFF LINK

Credit's