Jom Berblogging
Dashboard | +Follow

hye , Assalamualaikum..



sayang , maafkan aku mungkiri janji dan maafkan aku jugak terpaksa putus kan hubungan ini
mungkin aku salah di mata mu , seharusnya awak tahu hati kecil aku tak sekejam yang kau sangka kan
hati aku selalu merinduimu tapi aku tabah kan hati kecik berusaha untuk membahagiakan mu , DIA MENCARI BAHAGIA SETELAH HILANG SESUATU BERHARGA kata2 yg punya maksud mendalam ... aku belajar segala dari awak belajar sabar , kasih & sayang , malah menghargai sesuatu tetapi awak lupa cara ajar supaya aku lupa kan orang yang pernah membahagiakan aku




Tenang lah wahai hati mungkin sekarang allah sedang uji awak insy-allah allah sedia ada di samping
orang yang dalam kesusahan , sabar ye hati ... allah dah sediakan sesuatu yang indah di hadapan ameen
cuma allah nak kita sabar , NURUL HIDAYAH kena selalu senyum jangan bagi sesapa tahu hati kita
sedang hancur NURUL HIDAYAH seorang yang tabah kan kan ... bangun lah jangan kalah dengan diri sendiri bangun lah setelah tersungkur ...
PELANGI MUNCUL SETELAH HUJAN PERGI , 
BAHAGIA MUCUL SETELAH KESAKITAN PERGI,
See? ok now and forever never give up yess it's me NURUL HIDAYAH

Welcome here
Hye..Assalamualaikum... Nurul hidayah bt. ahmad fauzi 20y/o stay at kedah darul aman anak sulung dari seorang adik hmm lagi ase xde da kot hee :)

Le'Menu
ENTRY BOSS STUFF LINK

Credit's