Jom Berblogging
Dashboard | +Follow

Assalamualaikum , 



Hai readers , sehat? lama dah ida x update confirm rindu kan ya allah 4 bulan telah berlalu ... Mengapa sukar untuk aku lupa kan dia ? mane bole lupa kan setiap tempat ade je kenangan dengan dia mesti lah x bole
ya allah seksa nya untuk aku terus kan perjalanan hidup yang panjang mengapa aku mesti di uji begitu teruk?
apakah kau menghukum aku akan dosa yang telah aku laku kan ? ya allah aku x tahu mane lagi tempat untuk aku mengadu selain dari tempat aku bersujud ? ya allah tenang kan lah hati ku yang sedang celaru .. bagaimana hendak untuk aku terus kan ? ida x pernah tanya diri ida untuk awak tinggal kan TETAPI sekarang awak benar2 tinggal kan ida ... maaf kan ida kerana gagal jadi kan terbaik tapi awak kena tahu hati ida x pernah rela kan awak pergi dan sedia untuk terima awak kembali .. tapi awak dah x berusaha untuk dapat kan cinta ida lagi ..pleaseee ida merayu datang lah kembali pade ida mesti ida x kan sia2 kan cinta awak sekrang saya tahu betapa susah untuk terima awak dah tinggal ida

Welcome here
Hye..Assalamualaikum... Nurul hidayah bt. ahmad fauzi 20y/o stay at kedah darul aman anak sulung dari seorang adik hmm lagi ase xde da kot hee :)

Le'Menu
ENTRY BOSS STUFF LINK

Credit's